עשיתם תאונה? הפן המשפטי והפן האסתטי (דיטיילינג)

תאונות דרכים הם לצערנו דבר שאי אפשר להתעלם ממנו, והן מתרחשות כמעט מדי יום בכבישים של מדינת ישראל והעולם בכלל. תאונות דרכים מגיעות בדרגות שונות, כאשר יש תאונות דרכים קלות ולעומתן תאונות דרכים קשות. ברגע שהרכב נחבל בצורה משמעותית מהתאונה, אך לא בצורה שהופכת אותו לטוטאלוס, יש צורך בתיקונים ברורים של הרכב לפני שהוא עולה בחזרה על הכביש. לתאונות דרכים נלווים גם הפן המשפטי וגם הפן האסתטי, והליך דיטיילינג לרכב תופס בהן חלק חשוב במיוחד.

דיטיילינג – הפן האסתטי

אין לנו ספק שאתם רוצים לשמור על הרכב שלכם בצורה כמה שיותר טובה, גם כדי להקנות לו נראות חיצונית יפהפיה, אך גם כדי לנסות ולמנוע ממנו להיפגע בתאונות. תאונות קשות הן דבר שקשה להתמודד איתו מבחינת החזרת הרכב למצב שבו הוא היה, אבל תאונות קלות יחסית הן דבר שגורר אחריו תיקונים לרכב. מצבים כמו התנגשות קלה או חיכוך בין שני רכבים, הם מצבים שיכולים להוביל להיווצרות של שריטות על גבי הרכב, שריטות מכוערות שממש לא נעים להמשיך ולנסוע על הרכב כשהן נמצאות. הליך דיטיילינג בא למנוע מראש מהבעיה הזו להתרחש.

הליך דיטיילינג הוא הליך שבמסגרתו מוצמדת שכבת ציפוי לרכב, שכבה שמונעת היווצרות של שריטות על גבי הרכב. כך, במקרים של תאונות קלות, על אף החיכוך לא יוותרו סימני שריטות על הרכב, וניתן יהיה להמשיך ולנסוע עליו בכיף.

הפן המשפטי של תאונות דרכים

ברגע שהתאונה היא כבר יותר משמעותית מרק חיכוך או התנגשות, הרכב לא יוכל לחזור ולשמש אתכם על הכביש ללא תיקון מאסיבי של החלקים שנפגעו. הרכב אמור לשמש מקום מוגן ובטוח לנוסעיו, וברגע שההגנה שלו נפגמת – יש צורך בתיקון שלה. עלייה על הכביש עם רכב שאינו תוקן עלולה להוביל להתמודדות עם הליך משפטי חמור.

הליך דיטיילינג – הפן האסתטי והפן ההגנתי של הרכב

הליך דיטיילינג, אם כך, הוא הליך שיכול לשמור על הרכב גם בנראות חיצונית יפהפיה, וגם להוות שכבת הגנה נפלאה. כדי לקבל הליך דיטיילינג מעולה, פנו לטורבו ווקס עוד היום.