כל מה שצריך לעשות לפני החתונה: החל מבחירת השמלה ועד הסכם ממון

החתונה שלך הולכת ומתקרבת, ואת כבר ממש מתרגשת! בין כל הארגונים של הספקים והאולם, אין לנו ספק שאת יודעת שיש דברים נוספים, בירוקרטיים יותר, שגם הם מהווים חלק בלתי נפרד מארגון החתונה שלך. על מנת שלא תלכי לאיבוד בין כל הדברים שיש לך לעשות, החלטנו להרים את הכפפה ולעשות לך קצת סדר בכל הדברים שאולי פספסת בדרך.

בחירת השמלה – בואי נתחיל מזה

בחירת השמלה שלך היא לא דבר של מה בכך. בין אם את מאלו שכל החיים דמיינו את עצמן בשמלת כלה, ובין אם את מאלו שרק עכשיו נופל להן האסימון שאירוע החתונה באמת קורה בקרוב, בחירת השמלה היא דבר שכדאי לעשות כבר בשלבים הראשונים של הארגונים.

בחירת השמלה היא תהליך לא פשוט, משום שההיצע הוא כל כך גדול ומבלבל. בין היתר, תמצאי שמלות קצרות, ארוכות, חשופות, צנועות ועוד, מחירים שנעים בין 4,000 ש"ח ויכולים להגיע גם ל-20,000 ש"ח ויותר ועוד. כל ההתלבטויות האלו צריכות להיסגר בשלב כמה שיותר מוקדם, אז כדאי להתחיל להניע את העניין.

בחירת ספקים נוספים – דיג'יי, אוכל, אולם, צלמים ועוד

אחרי שבחירת השמלה התבצעה כהלכה, הגיע הזמן לבחור גם את הספקים הנוספים שילוו אותך ביום החתונה שלך. זה צריך להיות יום נעים וקסום שכולו מלא באהבה ובטוב, ולכן בחירת הספקים צריכה, ממש כמו בחירת השמלה, להיות גם היא מוקפדת ומושקעת. ככל שתקיפי את עצמך ביותר אנשים שקולטים את הראש שלך ומבינים אותך, ככה תוכלי לדעת בוודאות שיום החתונה עומד לעבור בשקט ובשלווה.

מסמכים, מסמכים ועוד קצת מסמכים

יש דברים שצריך לעשות לפני החתונה והם קצת פחות נעימים. מסמכים ובירוקרטיה הם חלק בלתי נפרד מהעניין, ולכן אחרי בחירת השמלה ובחירת הספקים, חשוב להתפנות גם אליהם. בין היתר, חשוב לחשוב על כל נושא טקס החתונה ומי יערוך אותו, הכתובה, הסכם הממון, פתיחת חשבון בנק משותף במידה ועדיין אין לכם, רישום ברבנות או עריכת הסכם זוגיות ועוד. ברגע שכל אלו יהיו מוכנים, תוכלי לצעוד אל עבר החופה בראש שקט. מזל טוב!

 

היכנסו עכשיו לאתר של קלייר לבחירת שמלות כלה במחיר מעולה