יש מי ששומר עליכם – השירותים של חברת מוקד אנוש שכל אחד צריך להכיר

כשאנחנו עוד צעירים אנחנו לא ממש חושבים על זה, אבל ברגע שהזיקנה מגיעה לפתע – החששות מפניה מתחילים לעלות בכל רגע נתון. הזיקנה גורמת לאנשים להיות פחות עצמאיים, יותר חולים והרבה יותר חוששים, ולכן הם זקוקים לידיעה מוחלטת שהם לא נמצאים לבד. אז אומנם חשוב לדאוג לעשות צוואה אצל עו"ד, כך שתרגישו בטחון שצוואתכם מתקיימת, אבל מה עם לדאוג לכם לפני כן? חברת מוקד אנוש מסוגלת לספק לכם בדיוק את הבטחון הזה, אז בואו נראה איך זה קורה בפועל.

Working 9 to 5 – לא חלק מהמונחים שחברת מוקד אנוש מכירה

כל מיני מקומות עבודה מחזיקים בשעות שבין 9 בבוקר לבין 5 אחר הצהריים, אבל חברת מוקד אנוש ממש לא פועלת אך ורק בשעות האלו. מוקד אנוש הוא מוקד שפעיל במשך כל 24 השעות שביממה, ולמשך כל שבעת הימים שבשבוע. באופן הזה, גם אם עולה צורך רפואי מסויים אצל המנוי בשעת לילה מאוחרת, בערב חג או בערב שישי, הוא יכול לדעת שתמיד יהיה מי שיוכל לספק לו עזרה.

המכשור המתקדם של חברת מוקד אנוש

חברת מוקד אנוש פועלת ללא דופי על מנת להגיע לפיתוח ויצירה חדשנית, ולכן היא מאפשרת היום ללקוחות שלה לעשות שימוש במגוון מכשירים מתקדמים ביותר. מכשיר BE CARE מבית חברת מוקד אנוש מאפשר למנויים להנות מתזכורת לנטילת תרופות, מגלאי לדיווח על חוסר פעילות בדירה, ומגלאי טמפרטורה שעלול להעיד על שריפה או הצפה. בהתאם לכל אלו, נציגי המוקד יכולים לקבל החלטה לגבי שליחת צוות סיוע לביתם של המנויים.

שעון הניטור הוא לא דבר שכדאי לדלג עליו

שעון הניטור של חברת מוקד אנוש הוא אחד מהפיתוחים החשובים ביותר של החברה. עם שעון הניטור, המנוי יכול להיות שקט לגבי העזרה שאותה הוא צריך לקבל, משום שהשעון מזהה בכל רגע היכן הוא נמצא. בין אם הוא בתוך הבית שלו ובין אם הוא נמצא מחוצה לו, בזמן לחיצה על השעון כקריאה לעזרה – נציגי המוקד יקבלו את המיקום המדויק של המנוי, ויוכלו להגיע עד אליו.

עם כל היתרונות הברורים האלו, ברור היום מדוע חברת מוקד אנוש השיגה את מעמד הכבוד שלה בכל הנוגע לסיוע רפואי למבוגרים ולחולים.

לפרטים נוספים היכנסו לאתר של מוקד אנוש או התקשרו ל-09-7632209
מאחלים לכם בריאות איתנה!