גיא כספי – כדאי לשקול יועץ עסקי למשרד עורכי דין

גיא כספי, יועץ עסקי מעל 26 שנה, טוען שלכל משרד עורכי דין צריכה להיות תוכנית לעתיד. עורכי דין צריכים להבין את הצד העסקי של המקצוע שלהם ולא להתמקד רק בצד המשפטי. לעורכי דין חשוב לשכור יועץ עסקי או יועץ לניהול פרויקטים שיכולים לעזור להם בתוכניות שלהם. במאמר זה נדון בגורמים של בחירת יועץ עסקי, מהי תוכנית עסקית למשרד עורכי דין ומדוע זה חשוב.

ישנם גורמים רבים שיש לקחת בחשבון כאשר מחליטים אם לשכור יועץ עסקי או לא. הגורם הראשון הוא כמה זמן יש לכם לנהל את העסק שלכם. אם אתם עורכי דין שיש להם הרבה זמן להקדיש, אז אולי אין צורך לשכור יועץ. עם זאת, אם יש לכם זמן מוגבל ואתם רוצים להרחיב את עסק עריכת הדין שלכם, אז שכירת יועץ עשויה להיות שווה את ההשקעה.

הגורם השני הוא כמה ניסיון יש לכם בניהול העסק שלכם. אם זה המיזם הראשון שלכם כעורכי דין, אז אולי יהיה חכם עבורכם להשקיע בהעסקת מישהו עם ניסיון בניהול הפרקטיקה שלו.

מהי תוכנית עסקית למשרד עורכי דין

התוכנית העסקית היא מסמך רשמי המתאר את המטרות והיעדים של הארגון. זהו אוסף של מידע על ההיסטוריה של החברה, הניהול, הכספים, השיווק והמוצרים או השירותים של החברה.

הדבר הראשון שכדאי לכלול בתוכנית העסקית שלכם הוא איך אתם מייצרים הכנסות וכמה כסף אתם צריכים כדי להיות רווחיים לאורך זמן. הדבר השני שמומלץ לכלול בתוכנית העסקית הוא אסטרטגיה שיווקית, שתניע את הלקוחות לקראתם, ולבסוף אסטרטגיה תפעולית, שתעזור לכם לנהל את הצמיחה שלכם כשאתם צומחים לשווקים חדשים. מעוניינים לשמוע עוד על יעוץ עסקי? הכנסו לאתר של גיא כספי.